Nie chcę być monotematyczny, ale po ostatnich odwiedzinach w medycznym sklepie internetowym pojawiają mi się reklamy wielu innych. I jednym z nich chcę się tu podzielić, gdyż to kolejny przykład jak taki sklep powinien wyglądać.
Strona Novamed jest przejrzysta i logicznie uporządkowana. Poszczególne zakładki są dobrze widoczne, artykuły z poradami ładnie wyeksponowane, a kolorystyka przyjemna dla oczu. Jednak to, co najbardziej mnie zaskoczyło to pogrupowanie produktów.
W zakładce dla lekarzy kategorie są nazwane w profesjonalny sposób. I ok bo oni się znają. Ciekawsza jest zakładka przeznaczona dla pacjenta. Poza standardowym alfabetycznym spisem kategorii są dwie wyjątkowe, które odpowiadają na podstawowe pytania – jaka dolegliwość i jaka terapia. Fenomenalne rozwiązanie. Jako laik wiesz co Cię boli, ale nie koniecznie jak nazywa się przedmiot, który może Ci pomóc.
Zobaczcie sami jak to wygląda i napiszcie jak Wam się to widzi.
Posted in Bez kategorii by AN_admin with no comments yet.
Dodaj komentarz